Znanstvenici utvrdili: Piva jača ženske kosti
Nedjelja, 16 Kolovoz 2009

piva

Popije li žena dvije do tri čaše piva dnevno, što je umjerena količina, prema nedavnoj studiji španjolskih znanstvenika, jačat će svoje kosti, što je posebno značajno u borbi protiv osteoporoze, donosi vecernji.hr.

Istraživanje Španjolaca obuhvatilo je 1.700 žena - umjerenih pivopija, kod koji je uočeno poboljšanje u jačini kostiju za razliku od pripadnica ljepšeg spola koje čašama ne pribjegavaju.

Stručnjaci "okrivljuju" za ovo otkriće biljne sastojke koji se nalaze u pivu. Upozorili su i kako konzumacija piva u većim količinama tijekom dana može naštetiti, a ne pomoći kostima.

 

 

 

Komentiraj


Sigurnosni kod
Osvježi sigurnosni kod


Vrijeme u Rijeci

Partly Cloudy PM Showers Rain Partly Cloudy Partly Cloudy
13C 21C 23C 28C 24C
Pon Uto Sri Čet Pet

Video

Trajanje:
5:26
Ocjena:
5.0
Trajanje:
5:18
Ocjena:
5.0
Trajanje:
5:27
Ocjena:
5.0
Trajanje:
5:39
Ocjena:
5.0
Trajanje:
2:19
Ocjena:
5.0
Trajanje:
7:35
Ocjena:
5.0

Korzo u ovom trenutku

korzo u ovom trenutku